Akcesoria meblowe dla Twojego wnętrza

Jesteś tutaj > Strona główna > Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę zamówiony blat otrzymać przesyłką pocztową?
Nie. Blaty i płyty laminowane ze względu na swoje rozmiary objęte są jedynie odbiorem osobistym.
Czy jest możliwość zamówienia produktu, którego status wyświetlany jest jako "niedostępny"?
Tak. Produkty oznaczone jako niedostępne nie znajdują się w naszych magazynach. Jednakże możemy zamówić dla klienta produkt, którego sobie życzy. Aby poinformować nas o chęci nabycia produktu, którego nie posiadamy na stanie magazynowym, należy skorzystać z opcji "Zapytaj o produkt sprzedawcę" widniejącą na stronie produktu. Proszę wpisać, jaka ilość sztuk danego towaru Państwa interesuje. Odpowiedź prześlemy drogą mailową bądź telefonicznie.
Chcę zamówić 50 sztuk danego produktu, jednak po dodaniu do koszyka pojawia się informacja "Niestety nie posiadamy tyle ilości produktu jaką próbujesz zamówić.". Czy mogę zamówić interesującą mnie ilość produktu?
Tak. W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez opcję "Zapytaj o produkt sprzedawcę" widniejącą na stronie produktu. Proszę podać dokładną ilość towaru jaka Państwa interesuje. Odpowiemy telefonicznie bądź drogą mailową.
Czy na towary na zamówienie również obowiązuje 2 dniowy termin wysyłki?
Nie. Towary oznaczone jako niedostępne musimy sprowadzać od producentów, więc termin wysyłki będzie wydłużony. O terminie wysyłki poinformujemy drogą mailową bądź telefonicznie. Należy pamiętać, że do czasu przesyłki należy doliczyć czas dostarczenia towaru przez Pocztę Polską bądź kuriera.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. W ciągu 10 dni od odebrania przesyłki mogą Państwo zrezygnować z towaru bez podania przyczyny. Dokładny opis procedury oraz protokół zwrotu znajdują się na tej stronie.
Czy mogę reklamować zamówiony produkt?

Tak. Jeśli zakupiony towar podlega reklamacji (patrz Regulamin par. 4) należy go przesłać zwykłą paczką pocztową z dopiskiem "Reklamacja" na adres sklepu wraz z protokołem reklamacji. Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji kwota przesyłki zostanie Państwu zwrócona.

Do paczki należy dołączyć fakturę VAT lub paragon. Jeśli towar wadliwy jest jednym z wielu zakupionych w tym samym czasie należy przesłać kopię faktury VAT lub paragonu. Protokół reklamacyjny znajduje się tutaj.

Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Tak. Jeśli adres wysyłki ma być inny niż uprzednio podany należy poinformować nas o tym drogą mailową (sprzedaz@elwi.pl) podając numer zamówienia i adres na jaki ma zostać wysłane. Należy pamiętać o tym, że po otrzymaniu informacji, że zamówienie znajduje się w trakcie realizacji (klient będzie o tym poinformowany drogą mailową) nie ma już możliwości zmiany adresu.
Czy mogę podać dane do faktury, jeśli nie zrobiłem tego podczas składania zamówienia?
Tak. Dane do faktury proszę wysłać drogą mailową na adres sprzedaz@elwi.pl, podając numer zamówienia i dane do faktury. Należy pamiętać, że po otrzymaniu informacji, że przesyłka jest w trakcie realizacji nie ma możliwości podania danych do faktury.
Złożyłem błędne zamówienie. Czy mogę zrezygnować z zamówionego towaru bądź poprawić zamówienie?
Tak, można zrezygnować z zakupionego towaru przez jego wysłaniem. Należy poinformować nas o tym drogą mailową (sprzedaz@elwi.pl) podając numer zamówienia otrzymany w mailu od sklepu.
Nie mamy możliwości ingerowania w złożone zamówienia. Aby poprawić swoje zamówienie należy poinformować nas o tym drogą mailową (sprzedaz@elwi.pl). Usuniemy błędne zamówienie, oraz poprosimy o złożenie nowego, poprawnego.
Chcę otrzymać przesyłkę poprzez inną firmę kurierską. Czy jest to możliwe?
Tak. Proszę podać nazwę firmy kurierskiej, przez którą ma zostać nadana przesyłka. Należy jednak pamiętać, że koszty przesyłki mogą ulec wtedy zmianie. Należy wtedy przelać pieniądze wraz z różnicą ceny za usługi kurierskie.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?
Tak. W tym celu podczas finalizowania zakupów w koszyku należy wybrać opcję "odbiór osobisty". Przy odbiorze zamówienia należy podać jego numer. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 oraz w soboty w godzinach 8-14 w siedzibie sklepu (ul. Wenedów 3e 75-847 Koszalin).
Czy mogę zapłacić za zakupiony towar poprzez serwisy płatnościowe (np. PayPal)?
Nie. w tej chwili nie ma takiej możliwości
Czy mogę przyciąć do wymiarów własny blat?
Do takich zapytań podchodzimy indywidualnie. Od decyzji zależy między innymi to, jaki jest to blat (czy był kupowany u nas), jaki jest jego stan techniczny, oraz jak miałoby wyglądać przycięcie.
Czy mogę negocjować cenę?
Tak. Przy zamówieniach większej ilości produktów istnieje możliwość indywidualnego negocjowania cen.
Czy mogę otrzymać rabat?
Tak. Posiadamy rabaty dla naszych stałych klientów.
Czy mogę prosić o większą liczbę zdjęć konkretnego produktu?
Tak. Należy poinformować nas o tej potrzebie drogą mailową (sprzedaz@elwi.pl). Postaramy się jak najszybciej odesłać dodatkowe fotografie. Pomocna będzie informacja, na jakie szczegóły zwrócić uwagę podczas fotografowania.
Czy mogę zamówić towar, który widnieje w ofercie producenta, ale nie ma go w ofercie sklepu?
Tak. Proszę poinformować nas drogą mailową o jaki produkt chodzi.
Czy jest możliwość zakupienia towarów na raty?
W tej chwili nie ma takiej możliwości.